dijous, 30 de novembre del 2017

El Nadal és un regal

INSTRUMENTAL  



Avui em desperto i estic content
per les vacances que tot just comencen,
perquè les classes ja s’han acabat 
i no recordo com es diu el mestre

Ja queda poc perquè arribi Nadal, 
dels reis d’orient espero molts regals. 
Però diuen que m’he portat fatal 
i amb el carbó m’hauré de conformar.
12 mesos esperant-vos
i pensant que em portaríeu:
2 pilotes i una tablet,
és això el que jo voldria
això sí que molaria!
M’han donat una sorpresa
no és això el que m’esperava.
M’han portat una corbata, 
un estoig i unes sabates, 
sembla una broma pesada.
Sort que el Nadal és un regal,
I amb els amics ho passarem genial!
Cantant cançons a la vora del foc junts
gaudirem fins a la matinada.
Sort que el Nadal és un regal,
I amb la família ho passarem genial!
I enviarem moltes postals 
a aquella gent que ens estimem 
i que amb nosaltres no estaran. 
Oh, oh, oh... oh, oh, oh.
Oh, oh, oh... és Nadal.
Estic segur que s’han equivocat
i els meus regals els té el del costat.
Perquè el conec i s’ha portat fatal
i no pot ser que tingui tants regals. 
Encendrem les llums de l’arbre
per estar molt més feliços.
El regals ja no m’importen
perquè tenim un gran arbre
que ens omple el cor d’alegria.
Cantarem moltes nadales
i menjarem moltes neules,
i torrons amb avellanes, 
polvorons i xocolata 
amb les 12 campanades.
Sort que el Nadal és un regal,
I amb els amics ho passarem genial!
Cantant cançons a la vora del foc junts
gaudirem fins a la matinada.
Sort que el Nadal és un regal,
I amb la família ho passarem genial!
I enviarem moltes postals 
a aquella gent que ens estimem 
i que amb nosaltres no estaran. 
Oh, oh, oh... oh, oh, oh.
Oh, oh, oh... és Nadal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada